piątek, 23 listopada 2012

Taaakie dodatkowe ( nominacja itd.)

A więc hmm.. co tu dzisiaj , a już wiem . Zostałam nominowana , więc no wypadałoby odpowiedzieć . <przyznaje troche zdziwienie , bo nie pisze tak dobrze jak autorki większości blogów> No to pytania i odpowiedzi:
 

1. Twoja ulubiona piosenka The Wanted?
 
NOM wszystkie lubię jednakowo, ale zawsze mile widziana jest Heart Vacancy
 
2.Ile masz lat?
 
mam 14 lat

3.Twoje hobby/ pasje
 
Lubię wymyślać swoje historię, pisać opowiadania , świetnie czuję si ę na deskach teatru
4.Ulubiony zwierzak
 
Uwielbiam kociaki < są takie słodkie >
5.Ulubiony myśle, że chodzi o przedmiot w szkole to zdecydowanie j. angielski

6.Opisując siebie jednym słowem to jesteś ....
 
strasznie GADATLIWA
7.Co robisz gdy masz "doła"?
 
włączam muzykę , siadam gdzieś sama i myśle

8.Ulubiony członek The Wanted
 
Nathan Sykes oczywiście
9.Kogo ze sławnych osob uważasz za wzór do naśladowania
 
w zasadzie to nie wiem , ale uważam , że no nie znam osobiście żadnej sławnej osoby , dlatego nie oceniam czy ktoś jest dobry czy zły

10.Twoim zdaniem największy hit ostatnich miesięcy to ...
 
I found you
11.Nie lubisz gdy...
 
Nie lubię , jak ktoś ocania czyjąś orientację seksualną , albo jak  widzi ktoś jakiś boyband i chłopców którzy są ładni to od razu pedały  albo bezryje <lol> :)

***********************************************
Ogólnie to dzięki za tą nominację ,nie spodziewałam się tak jak mówiłam. Aktualnie jestem w trakcie pisania kolejnego rodzaju , ale zatrzymałam się w połowie i nie wiem co pisać .Wcześniej pisałam to opowiadania jako pamiętnik tej dziewczyny , ale te wszystkie zdarzenie wyglądały jakoś inaczej. W wyobraźni wszystko jest ciekawsze szczerze mówiąc :) Ale czekajcie :* :P                                          

                                                                                                            Anka :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz