niedziela, 18 listopada 2012

Rozdział 2

Bez wahania podeszłam do chłopców siedzących na kanapie. Na szczęście Niall siedział najbliżej schodów , więc gdy podeszłam lekko objął mnie ramieniem i przedstawił mówiąc:
-Panowie , to jest moja nowa siostrzyczka.Vanessa, córka Johne, ale to już wiecie.-Nie wiedziałam co mam powiedzieć wioęc powiedziałam tylko krótkie siema i podałam po koleji ręke każdemu z chłopaków.Również się przedstawili, jednak każdy z osobna :
-Hej jestem Louis
-Zayn
-Harry
-A ja Liam - ten jednak obdarzył mnie bardzo ciepłym uśmiechem , a ja jakby poczułam motyle w brzuchu. Zawsze tak miałam jak widziałam One direction , Moje koleżanki dostawały orgazmu(mówiłam , że zboczona) jak tylko widziały Harrego , ale mnie się bardziej podobał Liam i Zayn. Są moim zdaniem bardziej słodcy.Ale wracając do rzeczywistości ; wszyscy usiedliśmy na kanapie . Po czym Niall zapytał mnie co sądze o horrorze  pt. Lustra . Ja oczywiście  go już oglądałam i powiedziałam , że jest troche obleśny , ale wolałam go od "krwawych Świąt".Czyli wyszło na to, że wszyscy oprócz Louisa mnie poparli, on chciał oglądać komedię. Udawał obrażonego.Niall w tym czasie włączył film a ja zaczęłam zagadywać , najpierw do Tomlinsona(Louisa)
-To co miałabym zrobić , żebvyś już nie miał focha? - uśmiechnęłam się , żeby być bardziej przyjacielska.On odpowiedział:
-Hmmmmmm... nie wiem przytul mnie idaj buziaka to mi przejdzie -również się uśmiechnął. Zrobiłam to co musiałam.Niall się dosiadł i zaczęliśmy oglądać , cały czas czułam na sobie czyjś wzrok.Był to Liam.Próbowałam to ignorować , gdy nagle w strasznym momencie zadzwonił mi telefon , a "braciszek" krzyknął z przerażania. NAM( wszytskim pozostałym ) nie zostało nic jak tylko się śmiać .Odabrałam , dzwonił mój chłopak z Polski. Chyba wcześniej o nim nie wspominałam.Odezwałąm się wesołym głosem do słuchawki. Jednak jego głos nie był zbyt wesoły. Miałam przeczucie , że to nie będzie miła rozmowa. Chłopak tylko powiedział , że mam być dostępna na chacie za 5 minut i on zadzwoni .Pożyczyłam od Nialla laptopa , który leżał na stoliku w salonie ,a oni tylko oznajmili , że zatrzymają film.Zadzwonił Tomek- chłopak.
Odebrałam połączenie na chacie i ponownie go przywitałam :
-Hej kochanie.
-cześć odpowiedział z grymasem w głosie .Od razu zapytałam
-coś się stało , dlaczego dzwonisz.Zastanowił się chwilę po czym odparł :
-Wiesz , bo my jesteśmy razem o droku . No i ja tak naprawdę nie wiedziałem czego chce od życie . W tym momencie byłam zmieszana więc mu przerwałam :
- do rzeczy bo nie bardzo rozumiem . Odpowiedział z lekkim strachem :
- Bo ja od pół roku cie zdradzam.No teraz to było przegięcie ze złością zapytałam :
-Która jest tą szczęściarą :(
- no właśnie w tym problem, że to Paweł.-Teraz to już cały świat mi się zawalił , myślałam , że to miłość mojego życia , musiałam się wyprowadzić, a on jeszcze mnie zdradzał i to jeszcze z facetem .
Powiedziałam mu tylko krótkie cześć i się rozłączyłam. Zawsze jak miałam jakiś zawód miłosny to ie płakałam , siedziałam tylko w ciszy najczęściej między drzewami , żeby wszystko przemyśleć. Teraz też tak było.Zamknęłam laptopa , po czym ukryłam twarz w dłoniach.przetarłam nimi twarz , a potem odwróciłam się do chłopaków. Zapytałam tylko :
- Gdzie tu jest najbliższy park? Nie pytali co  się stało , Harry objaśnił mi drogę do parku.Na szczęście to tylko kilka ulic dalej.Ubrałam bluzę i buty. Wyszłam z domu.

*******************************************************
Narazie rozdział 2 , już pracuję nad kolejnym. Mam nadzieję , że wam się spodoba czekam na opinię i myśle , że możecie dawać również swoje pomysły na dalsze wątki :) 
                                                                                                                   Anka :P

3 komentarze:

  1. Sorry , ale w poscie Bohaterowie nie było Tomka
    Tomek -16 letni Polak. chłopak Vanessy od roku. Poznali się w szkole. Tomek chodził do klasy zMarkiem .Słodziutki blondyn o niebiańskich oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny rozdział
    ale sytuacja głównej bohaterki
    myślę, że coś zaiskrzy miedzy vanessą i liamem
    nomć to życze weny i...
    ...czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, pojechałaś nieźle, z facetem ;)
    czekamy na dalsze rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń