poniedziałek, 19 listopada 2012

Rozdział 4

Nie wiem  kiedy , ale zasnęłam , a gdy się obudziłam Nialla nie było już w moim pokoju. Spojrzałam na zegarek i była  dopiero 8 rano.No nic pomyślałam , że wstane , bo i tak już nie zasnę.Poszłam do łazienki, ogarnęłam się , chciałam się ubrać , ale codzienne pytanie w co się ubrać nie dawało mi  spokoju . Siedziałam tak wgapiona w szafę, aż w końcy znalazłam idealny zestał jakim były farbowane ombre szorty , bokserka z flagą wielkiej brytanii ,  do tego  seledynowe Vansy.Cudowne połączenie nie ma co . tak ubrana pognałam do kuchni. Siedzieli tam tata i Ann.Tata oczywiście zaczął rozmowę :
-cześć córcia , widze , że już ci lepiej ( zgadł , zawsze jak mi przechodzi wielki smutek zakładam bluzkę z jakąś flagą, a napewno już całkiem niepasujący do siebie strój )
-ta już mi lepiej a wy gdzieś jedziecie , że walizki tak w progu?
-No właśnie zacząłem pisać do cb. kartkę ale widzę , że to już nie potrzebne . Jedziemy z Ann do rodziny jej i Nialla , ale  to hmm no czył bym sie niestosownie ze swoją córką i wgl rozumiesz mnie ??
-tak , tak rozumiem no i co dalej ??
-No więc zostajesz wdomu sama n a2 tygodnie no oczywiście Niall też będzie w domu , ale wiesz on ma te swoje koncerty wywiady więc raczej będziesz sama :) - Oznajmił mi to tata po czym dał buziaka w polik i znów zaczął gadać
-my już jedziemy zajmij sie sobą i braciszkiem a i nie budź go za wcześnie bo będzie zły a my już idziemy . - Po chwili i Ann się odezwała
- gdyby Niall cie nie słuchał albo zachowywał się niestosownie to dzwoń , dawaj w twarz , albo oblewaj wodą , w tym momencie wszyscy się zaśmialiśmy. Kolejny raz się pożegnałam z tatą po czym z mamą chłopaka  i wyszli. Znów sama  z panem gwiazdą .
Wzięłam się za robienie śniadania . Smażę jajecznicę a potem ją zjadam nie zostawiając nic dla Nialla, który przypuszczam , że jeszcze śpi.Zaczynam zmywać kiedy nagle słysze :
- o holera zapomniałem już biegnę.- jak się zapewne domyślacie to Niall krzyczał.Krzyknęłam do niego :
- O czym zapomniałeś jeśli można wiedzieć ? Teraz słuszałam już tylko szybkie przemieszczanie się po piętrze i odkręcanie wody.Stwierdziłam , że będe miła i zrobiłam mu kanapki.Zaparzyłam też herbatę , a chłopak już był w kuchni . Powitał mnie przytuleniem po chwili usiadł przy stoliku w kuchnii i zaczął mówić bardzo szybko , ja teraz zjem śniadanie a ty masz 5 minut i masz być gotowa, bo idziesz znami na nasz wywaid a potem obiad zjemy na mieście , bo o ile się nie myle nie umiesz gotować a rodzice wracają za tydzień .
- ok - Rzuciłam szybko  w odpowiedzi na jego powieść i wybiegłam pędząc wprost do swojego pokoju.nie minęło nawet te pięć minut a już byłam gotowa i schodziłam na dół.Niall już czekał.Wyszliśmy z domu . Na podeździe stały już dwa samochody . Niall powiedział , że mam iść do tego niebieskiego < nie znam się , więc nie wiem jaki to > , a sam poszedł do takiego czarnego.Ja jechałam z Liamem  i Zaynem , a Niall z Louisem i Harrym.Dojechaliśmy po kilku minutach pod wielki budynek . Chłopcy weszli do jednego z pomieszczeń gdzie były zamontowane mikrofony , najpierw mieli wywaiad a potem śpiewali. Ja byłam skazana sama na siebie. Wyjęłam z torebki swój notatnik i  kontunuowałam moje  szkicowanie twarzy nathana  Sykes z the wanted. Nagle ktoś usiadł koło mnie i powiedział , że na rysunku wygląda ładniej niż w realu. Ja odpowiedziałam w śmiech ale szczerość , a po chwili zjarzyłam , że koło mnie siedzi sam Nathan  Sykes a na kanapie na przeciw Tom Parkes Siva Kaneswaran i Jay McGuiness. Zapoznałam się z nimi ....


****************************************************************
Narazie tyle Rozdział piąty będize jakby rozdziałem 4 ale druga częścią . :P
Zaraz jeszcze dodam zdjęcia the wanted z kilku stronek  Miłego czytania SŁODZIAKI :)   
                                                                                                                       Anka :)

3 komentarze:

  1. kanapeczki dla gwiazdora?! pfff ;-)
    hah, dawaj next'a !
    http://story-the-wanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne
    przepraszam zze poprzedniego nie skomentowałam
    ale miałam duuuzo nauki
    nominowałam cię ale więcej wiadomości na moim blogu
    zycze weny i czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. OO The Wanted się pojawili... :D
    Ciekawe jak ot będzie dalej. :P
    Rozdziały świetne :)
    Czekam na kolejny i weny życzę. :)

    OdpowiedzUsuń